Fortrydelse, bytte og retunering

COOHÉ yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles COOHÉ indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder COOHÉ returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og COOHÉ har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

COOHÉ DENMARK APS

Landerslevvej 41
DK-3630 Jægerspris

Denmark

Email: info@coohe.dk

Tel. +45 40355213

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse eller vedlagte faktura og evt. kopi af forudgående korrespondance m.v. 
Hvis du vil gøre det ekstra nemt for dig selv, kan du vedlægge en kopi af den standardfortrydelsesformular , du brugte da du gjorde din fortrydelsesret gældende. Den er altid vedlagt din ordre. Så har vi alle nødvendige oplysninger og det fremmer ekspeditionen af din sag.

Refusion foregår til det registreringsnummer og kontonummer der blev brugt ved bestilling/betaling.

klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, (eller ønsker at gå videre med en klage, du ikke føler løst tilfredsstillende hos os) kan du indgive din klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
DK-2500 Valby
www.forbrug.dk

EU-kommisionens online klageportal ODR kan også anvendes til indgivelse af klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
I tilfælde af klage til ODR, skal du angive vores email info@coohe.dk når du indgiver din klage på http://ec.europa.eu/odr.